Assalamualaikum

Hujung bulan depan dah masuk Ramadhan. Lepas tu Syawal. Jom lah beli telekung baru. . Baju raya bertukar ganti setiap tahun. Apa kata tahun ni kita beli telekung raya pulak. Yer lah, telekung ni kan kita pakai hari-hari, sehari 5 kali. Jadi tak salah kalau beli telekung selalu kan.. Lagipun, telekung ni kan kita pakai masa solat untuk mengadap Allah. Jadi sepatutnya kena cantik lar kan.

Kalau nak beli telekung, boleh beli dengan saya. Sebab saya jual telekung jugak tau. . Buat masa sekarang, antara stok telekung eksklusif yang available, Telekung Lace Prada Eksklusif dan Telekung Sulam Ameena. Dua-dua design telekung ni memang cantik sangat.

Telekung Lace Prada Eksklusif

Telekung Prada Lace (Putih)

Telekung Prada Lace (Putih)

KEISTIMEWAAN TELEKUNG PRADA LACE EXCLUSIVE
  • Material VISCOSE/micro FIBRE (ala2 jersi silk)
  • Prada LACE EKSKLUSIF DIJAHIT KEMAS SEKELILING telekung
  • Kain lembut, beralun SILKY
  • Material kain jenis sejuk dan selesa
  • Jahitan getah di muka, STRECHABLE dan kemas terletak
  •  Labuh 49″ dan FREE SIZE
  • TAK jarang & tak melekap di badan
  • TAK terbang walaupun solat bawah kipas yang berputar lajuTak berkedut/renyuk
  • Bahagian bawah dagu LEBAR
  • Pinggang GETAH dan bertali – senang adjust ikut saiz pinggang
  • MUDAH cuci

 

Selain warna putih, ada banyak pilihan warna lain.

 

Pilihan warna telekung Prada Lace

Pilihan warna telekung Prada Lace

Pilihan warna telekung Prada Lace

Pilihan warna telekung Prada Lace

Telekung Sulam Ameena

Telekung Sulam Ameena Putih

Telekung Sulam Ameena Putih

KEISTIMEWAAN TELEKUNG SULAM AMEENA
  • BERSULAM dgn benang lembut, tak gatal walaupun terkena kulit
  • ada POKET pd kain, boleh letak purse, kunci atau hp ketika solat.
  • Design didaftarkn dibwh MyIPO agr selamat drpd diciplak oleh pihak yg tidak bertanggungjawab.
  • Material COTTON POLYSTER, ala-ala jersi silk.. Flowy, tak jarang, tak renyuk dan tak melekap kat badan.
  • Labuh 49″ sesuai utk size M – XXXL
  • Ada 20 pilihan warna (terang dan pastel)
  • Bahagian dagu lebar – yakin tutup aurat
  • Pinggang GETAH dan bertali – senang adjust ikut saiz pinggang
  • Bahagian muka bergetah STRECHABLE, sesuai dan muat untuk semua saiz muka
Pilhan warna telekung sulam Ameena

Pilhan warna telekung sulam Ameena

Telekung Prada Lace dan Telekung Sulam Ameena ni juga sangat sesuai dijadikan sebagai hantaran.  Cantik dan ekslusif sangat telekung ni atas dulang hantaran tu tau.

Selain tu, telekung prada lace dan sulam ni pun sangat sesuai dijadikan sebagai hadiah. Hadiah harijadi, ulangtahun, hadiah bersalin, hadiah bersara, hadiah hari ibu, hadiah hari cikgu, hadiah perpisahan..apa-apa jenis hadiah pun sesuai kalau bagi telekung kan. Yang terima InshaAllah akan gembira dan terharu.

Jadi, jom cepat dapatkan Telekung lace dan sulam cantik, selesa dan eksklusif ni dengan harga diskaun.

Harga Asal

Telekung Prada Lace: RM120 (SM)/ RM130(SS)

Telekung Sulam Ameena: RM165(SM/RM175(SS)

Sempena kedatangan Ramadhan dan Syawal ni, saya bagi harga diskaun untuk dua-dua telekung ni

HARGA DISKAUN

Telekung Prada Lace: RM110 (SM)/ RM120(SS)

Telekung Sulam Ameena: RM150(SM/RM160(SS)

Untuk pembelian

sms/whatsapp 012-692 2025 (NO PHONE CALL)

sms/whatsapp 012-692 2025 (NO PHONE CALL)

sms/whatsapp 012-692 2025 (NO PHONE CALL)