Assalamualaikum

Korang ada masalah blackhead yang bersepah sepah kat muka terutamanya kat hidung tak? Geram jer kan dengan biji-biji blackhead tu kan.. Biasanya saya picit jer guna jari untuk buang blackhead tu. Puas hati  bila biji-biji blackhead tu keluar.. Tapi masalahnya, bila picit macam tu, liang pori jadi besar. Nampak lubang-lubang halus kat batang hidung tu.. Tak cantik kan..

Tapi sekarang kan, ada cara mudah buang blackhead  tu tau. Sedut jer guna MultiFunctional Blackhead Remover.

Multi Functional Blackhead Remover

Multi Functional Blackhead Remover

Serius mudah tau guna alat ni untuk buang blackhead.

Cara guna Multi-functional Blackhead Remover

  1. Bersihkan muka menggunakan Vitamin C Gentle Cleanser atau pencuci muka yang bersesuaian.
  2. Wap muka dengan air panas selama 3-5 minit untuk membantu liang pori terbuka.
  3. Gunakan blackhead remover di kawasan yang bermasalah.
  4. Ulang langkah 3 untuk mendapatkan kesan yang diinginkan (5-15 min)

** Nota Penting : Tidak perlu tekan, penyedutnya akan menyedut sendiri blackhead dan whitehead di wajah anda.

Paling best,  bukan setakat blackhead/whitehead jer dia sedut, sel kulit mati, kotoran debu semua dia sedut. Memang licin bersih la kawasan yang kena sedut tu.

Beza selepas guna Blackhead removal

Beza selepas guna Blackhead removal

Nampak tak beza sebelum dan selepas guna blackhead removal.

Bawah ni antara testimoni pengguna yang dah gunakan alat ni untuk buang blackhead dengan mudah

testimoni blakchead removal 1

testimoni blakchead removal 1

testimoni blakchead removal 2

testimoni blakchead removal 2

testimoni blakchead removal 3

testimoni blakchead removal 3

testimoni blakchead removal 4

testimoni blakchead removal 4

 

Harga Multifunctional Blackhead Remover ni mampu milik tau.

Harga RM89.00

Kos postage: RM8(SM)/RM12(SS)

Ada warranty 6 bulan!!

www.wassap.me/zilamahadi

Ha..siap ada warranty 6 bulan tau.

Maklumat lain tentang Multi- Functional Blackhead Remover:

  •  Membersihkan liang pori yang kotor melalui sedutan dan meningkatkan peredaran darah dalam kulit. 
  • Mempunyai 4 jenis kepala sedutan yang boleh diubah dan menawarkan pelbagai kegunaan.
  •  Mempunyai 4 tahap kelajuan sedutan boleh laras menjadikan ia sesuai untuk kulit yang berbeza.
  •  USB pengecasan yang mudah dan selamat untuk digunakan. 
  • Membantu menghilangkan bintik hitam, membersihkan kotoran dalam liang pori, mengurangkan kedutan dan memastikan kulit licin dan segar sentiasa. 
  • Ada kelulusan SIRIM

Kat spa kecantikan pun, diorang guna alat ni untuk buang blackhead/whitehead kat kulit muka tau. Tapi sekarang,  korang dah tak perlu pergi spa untuk buang blackhead kat muka. Korang boleh buat sendiri jer kat rumah. Guna jer  Blackhead Remover ni untuk buang blackhead dengan mudah. Boleh guna banyak kali. Lebih jimat dari pergi spa buat facial kan. Bila-bila rasa ada jer bintik blackhead jer, boleh terus buang. Licin halus bersih terus kulit tu. Dengan hanya RM89, boleh guna berkali-kali.

 

Multifunctional Blackhead Remover

Harga RM89.00

Kos postage: RM8(SM)/RM12(SS)

Ada warranty 6 bulan!!

Kalau nak beli, klik sini jer

www.wassap.me/zilamahadi