Adam Zafrie – 5 months old

935 Views
Alhamdullilah..Adam Zafrie dah 5 bulan dah..atau kata lainnya dah 5 bulan saya jadi mak orang. Kadang-kadang rasa macam tak percaya jer..Eh? Aku ni dah jadi mak orang? Tahun lepas baru jadi isteri orang, tup tup tahun ni dah jadi mak orang.Β  Eh? Hihi. Anyway, this is the boy, the 5 months old Adam. Makin lasak..Makin […]

Adam – 4 months old

489 Views
Alhamdullilah, rabu lepas Adam dah genap 4 bulan.Β  Adam makin manja.. makin demanding. Huhuhu. Sekarang ni, kalau nak tidur, kena didukung. Bukan setakat dukung, kena dibuai-buai kat lengan sambil jalan-jalan.Β  Ikutkan dak kecik ni, dia mintak didukung 24 jam! Kecik-kecik Adam ni pun, lenguh gak lengan dukung Adam lama-lama. Esok lusa bila Adam makin berat?? […]

Adam – 3 months old

437 Views
Alhamdullilah..Isnin lepas, 3 September 2012, Adam Zafrie bin Ahmad Safwan dah 3 bulan dah… Adam dah pandai sembang-sembang..gelak-gelak.. Dak kecik ni tak mo sembang sorang-sorang.. Kena layan dia sembang-sembang… Kalau tak der yang melayan, dia merajuk, nangis! Manja betul! Nak tengok rupa budak kecik ni sembang-sembang?? Riuh rendah Dak kecik ni kalau sembang, bukan mulut […]