Assalamualaikum semua…

Korang ada masalah parut susah nak hilang? Tak kisah lah, parut jerawat ke, parut luka, parut pembedahan, kesan melecur, parut kemalangan ke..apa-apa jenis parut lah. Mesti stress kalau parut tu susah sangat nak hilang kan? Especially kalau parut tu kat muka. Jangan kata perempuan, lelaki pun mesti segan jugak kalau ada parut kat muka kan..

Apa kata hilangkan parut dengan Azanis Scar Serum… InshaAllah berkesan.  Selain Azanis, Serum Vitamin C juga boleh bantu pudarkan parut dan tompok gelap. Maklumat lanjut tentang Serum Vitamin C, boleh klik sini

Azanis Scar Serum with Cocoa Butter

Azanis Scar Serum with Cocoa Butter

Kenapa berkesan?

Azanis Scar Serum ni ada 100% Vitamin E Semulajadi yang dipanggil D-Alpha Tocopherol dari sumber soya. Keistimewaan D-Alpha Tocopherol ni; ia 50% lebih kuasa antioksidan dan ia menyerap lebih baik dari Vitamin E Sintetik (Acetate atau DL-Alpha Tocopherol) yang banyak digunakan dipasaran. Manakala, Cocoa Butter telah dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut.

Jadi, kenapa gunakan Vitamin E sintetik kalau Azanis Scar Serum boleh beri Vitamin E 100% semulajadi. Kan?

Macam mana Azanis Scar Serum ni bertindak?

Secara ringkasnya, Azanis Scar Serum ni bantu mempercepat proses pemulihan kulit.  Sel-sel parut lama akan ditolak ke atas dan digantikan dengan sel-sel kulit yang baru. Bila proses tu pertukaran kulit ni dipercepatkan, maka cepatlah parut-parut kita tu hilang.

Cocoa Butter bertindak sebagai bahan untuk optimasikan proses di atas. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.

Ada banyak testimoni Azanis Scar Serum ni. Antaranya:

testimoni 13

Parut pembedahan hilang dengan Azanis Scar Serum

testimoni 12

Parut melecur hilang dengan Azanis Scar Serum

testimoni 11

Kesan terbakar hilang dengan Azanis Scar Serum

testimoni 10

 

testimoni 15

Parut akibat kemalangan hilang dengan Azanis Scar Serum

testimoni1

Jeragat belakang badan hilang dengan Azanis Scar Serum

testimoni3

Parut jerawat hilang dengan Azanis Scar Serum

Parut berlubang akibat jerawat pudar selepas sapu Azanis Scar Serum

Parut berlubang akibat jerawat pudar selepas sapu Azanis Scar Serum

testimoni4

Kesan stretchmarks hilang dengan Azanis Scar Serum

testimoni6

Parut kemalangan hilang dengan Azanis Scar Serum

 

testimoni 14

Parut melecur terkena oven hilang dengan Azanis Scar Serum

 

Cara pemakaian Azanis Scar Serum

  • Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut dalam gerakan bulatan sejurus selepas anda membersihkan permukaan itu (selepas mandi). Ulang langkah ini pada pagi dan juga malam ataupun sekerap yang diperlukan.
  • Perhatian : Untuk kesan ‘chickenpox’ mahupun kesan luka terbakar, sila tunggu ia benar-benar kering sebelum menyapu Azanis Scar Serum. Untuk luka pembedahan pula, sila tunggu sehingga luka telah tertutup serta jahitan telah dibuang sebelum menggunakan produk ini.

Kesan produk ni bergantung pada individu dan teruk mana kesan parut tu. Tapi biasanya, seawal 2-3 minggu dah nampak hasilnya. Kalau nak parut cepat hilang, kena rajin sapu Azanis Scar Serum dan sabar tunggu hasilnya. InshaAllah, pudar atau hilang parut tu nanti.

 

Selain Azanis, Serum Vitamin C juga boleh bantu pudarkan parut dan tompok gelap. Maklumat lanjut tentang Serum Vitamin C, boleh klik sini