Assalamualaikum

Pernah dengar Jus Caliph tak? Rasanya dah ramai yang pernah dengar pasal Jus Caliph ni kan..

Masa mula-mula dengar / baca pasal Jus Caliph ni, masa tu saya fikir, biar betul? Jus jer kot.. Jus kan biasanya kita bancuh ngan air buat minum kan?   Cemana pulak minum jus boleh bantu imunisasi anak pulak kan? Siap ada yang kata boleh buat minda anak cerdas bagai.. biar betul? So,saya pun tak der lah terfikir nak try Jus Caliph ni…

Pastu, masa dalam pantang lepas lahirkan Aiza, Adam demam panas. Tinggi sangat suhu dia masa tu. Cecah 39.8ºC.  Risau sangat. Dah la masa tu saya pun belum kuat lagi, dah kata bersalin czer kan.. mana lar larat sangat nak jaga Adam. Aiza pulak baru 14 hari rasanya masa tu. Dah bawak Adam gi klinik, tapi budak kalau demam kan merengek jer kan… En Suami tak tahu nak buat apa.. So saya jugak lar yang jaga Adam. Masa tu saya risau jugak, takut berjangkit demam. Kang kalau saya demam, takut berjangkit ke Aiza pulak kan..

Lepas 2 hari, demam Adam kebah.. Tapi minggu depannya, Adam demam balik. Tapi kali ni, dengan saya sekali demam. .  Jangkit dari Adam. Doa banyak-banyak Aiza tak jangkit sekali. Alhamudulillah..Aiza tak demam. Saya ngan Adam jer demam. Demam dalam pantang.

Pastu, Adam ni..kadang-kadang masa tidur malam, dia batuk-batuk. Kenapa ntah. Demam ke, tak demam ke,  memang kadang-kadang dia akan batuk malam-malam. Time berjaga takder pulak batuk. Tidur malam batuk teruk sampai muntah-muntah. Dah lama macam tu… dari sebelum saya mengandungkan Aiza lagi.. Everytime dia batuk, saya sapu baby herbal cream dan bagi dia minum air. Biasanya lepas tu lega lah.. Tapi sampai bila nak macma tu kan.. Kesian kat Adam batuk masa tidur sampai muntah-muntah.

Lepas jer pantang.. saya beli Jus Caliph. Ramai yang bgtahu lepas bagi Jus Caliph kat anak, anak jarang demam. So saya pun nak try bagi kat Adam. Kot-kot serasi. Lama tau saya study pasal Jus Caliph ni, sebab saya bukan jenis yang suka-suka bagi makan itu ini kat anak. Oleh sebab Jus Caliph ni ada makanan sunnah macam madu, kurma, kismis tu semua, pastu tak ada pemanis tiruan, so apa salahnya cuba bagi kat Adam.  Alhamdullillah, Adam memang serasi dengan Jus Caliph.

Saya start bagi Adam Jus Caliph dari tahun lepas..Sampai sekarang Alhamdullilah..Adam belum pernah demam lagi. Batuk-batuk malam pun jarang sangat-sangat. Kalau batuk pun tak teruk. Takder lah sampai muntah-muntah. Bersyukur sangat Allah gerakkan hati saya bagi Jus Caliph kat anak dan Allah izinkan Adam tak demam.

Pastu Jus caliph ni kan boleh tambah selera makan anak jugak. Ha.. yang ni pun saya perasan kat Adam. Bayangkan, lepas makan nasi sepinggan, kadang-kadang dua pinggan, dia boleh mintak roti dan biskut lagi. Takut mak ko tengok ko makan Adam oii..

adam makan roti

Lepas makan nasi 2 pinggan, sambung makan roti pulak

Kat rumah ni dah macam stor makanan dah.. Adik beradik saya datang rumah, masuk dapur, terperanjat tengok stok roti ngan biskut. Dah macam bukak kedai jer. Tu pun biasanya tak sampai seminggu dah habis dibedal Adam.

Oleh sebab saya dah nampak sendiri kesannya kat Adam, saya buat keputusan nak jual jugak Jus Caliph ni. Saya kalau jual produk, saya pilih dulu produk-produk tu. Produk yang saya tahu elok dan berkesan, baru saya jual. Bukan semata-mata jual sebab nak untung jer.

Sebelum ni saya promote Jus Caliph kat fb jer, Alhamdullilah, kawan-kawan yang dah cuba Jus Caliph ni,  bagi feedback positif. Anak jarang demam..jarang sakit, yang mana liat bangun pagi tu mudah bangun pagi.. yang mana anak sembelit tu, dah tak sembelit lagi.. Kalau sebelum ni anak susah nak makan, lepas bagi Jus caliph, asyik nak makan ajer..

Jadi, kalau anak-anak mudah sakit, kurang selera makan, sembelit.. try lar bagi Jus Caliph ni. Kesian lar kat anak-anak tu.. InshaAllah tak rugi. Memang harga dia mahal sikit, sebab tu lah saya bagi harga diskaun. Murah sikit berbanding harga pasaran.

Harga Pasaran Jus Caliph: RM80.00

Harga saya jual:

1 botol RM70. FREE Postage ke Semenanjung Malaysia. Sabah sarawak tambah RM5

2 botol RM130. FREE Postage ke Semenanjung Malaysia & Sabah sarawak 

3 botol RM180. FREE Postage ke Semenanjung Malaysia & Sabah sarawak 

Untuk pembelian, sms/wassap 012.692.2025 [NO PHONE CALL PLS]

1 botol Jus Caliph ada 350ml. Beri kat anak 2 kali sehari, pagi dan malam. Sukatan bergantung pada umur anak. Macam Adam, 1 sudu kecil. Jadi sebotol tahan 2-3 bulan.

Jus Caliph ni kan, bagi gitu jer tau. Tak yah bancuh ngan air. Jus Caliph bukan jus untuk buat air minuman tau. Hehehe

jus caliph

Rupa Jus Caliph

Adam suka Jus caliph ni, Jadi tak ada masalah nak bagi dia makan Jus Caliph. Ada  customer yang bagitahu, sebelum ni anak susah nak makan ubat, tapi kalau bagi Jus Caliph, anak suka. Tak ada masalah nak bagi. Siap mintak lagi. Tak ada masalah nak bagi lebih..sebab tak ada pemanis tiruan. Tapi sayang lar oi..mahal. hahahaha.

Untuk info tentang Jus Caliph, boleh klik sini.

Good katanya

Good katanya

Ada yang nak cuba Jus Caliph tak? Boleh beli dengan saya.

Harga Asal: RM80

Harga Diskaun:

1 botol RM70. FREE Postage ke Semenanjung Malaysia. Sabah sarawak tambah RM5

2 botol RM130. FREE Postage ke Semenanjung Malaysia & Sabah sarawak 

3 botol RM180. FREE Postage ke Semenanjung Malaysia & Sabah sarawak 

Untuk pembelian, sms/wassap 012.692.2025 [NO PHONE CALL PLS]

Untuk info tentang Jus Caliph, boleh klik sini.