Bibir bengkak dan liptint baru

1104 Views
Assalamualaikum Masa raya lepas, bibir saya bengkak tau. Bengkak teruk. Sedihย betul time raya bibir bengkak pulak. Nasib baik lar tak beraya sangat. Duduk rumah jer sebab En Suami denggi. Tapi, segan jugak lah sebab keliling rumah tu sedara mara En Suami. Memang ada lah yang tegur. Huhuhu. Bibir saya start pedih 3 hari sebelum puasa. […]

Review Bedak Chriszen

7741 Views
September lepas saya ada mentioned saya beli bedak Chriszen kan. Guess what? Bedak tu ada lagi..lom habis.. Dah almost 4 bulan, baru separuh luak kot.. . Saya kan surirumah, jarang keluar rumah.. Jadinya, memang sesekali jer lah saya pakai Chriszen ni. Pastu everytime guna bedak ni, saya guna sikit-sikit jer. Light-light gitu…sebab saya tak suka […]