Jamuan Raya Tadika Adam

576 Views
Asssalamualaikum Semalam, Khamis 28 Jun 2018, tadika Adam buat jamuan raya.  Dah alang-alang buat majlis makan-makan tu, saya bagi lah kek sebijik untuk birthday Adam. Walaupun Adam tu dah sambut birthday dia masa bulan puasa hari tu, tapi dia tetap nak potong kek dengan kawan-kawan. Yer lah..dah kawan-kawan dia pun sambut birthday kat tadika, dia […]

Daftar Tadika Kemas untuk Adam

1835 Views
Assalamualaikum Tahun 2017 Adam dah 5 tahun. Minggu depan, 3 Januari 2017 InshaAllah Adam akan start belajar kat Tadika Kemas. Kami pilih tadika Kemas untuk Adam sebab utamanya Tadika ni dekat ngan rumah. Dalam 5 minit jer kalau naik kereta. Senang nak hantar dan amik dia nanti. Sebenarnya ada tadika lain yang lagi dekat ngan […]