Aktiviti anak anak ketika cuti sekolah

289 Views
Assalamualaikum Sekarang ni Adam cuti panjang sebelum masuk darjah 1 tahun depan. Oleh sebab cuti dia panjang, kena pastikan Adam tu ada aktiviti ketika cuti sekolah ni, kalau tak dia tu asyik tengok TV atau nak main game kat handphone ajer! Tengok TV tu saya tak kisah sangat. Main game kat handphone tu yang saya […]

Waterpark Jitra

4095 Views
Assalamualaikum Tahu tak, ada waterpark di Jitra tau sekarang nih.. nama waterpark tu Fantasia Aquapark. Waterpark ni terletak di Tasik Darulaman, Jitra. Fanatasia Aquapark ni dah bukak penghujung tahun lepas lagi. Adam pun dah lama berzikir nak main pool, nak main pool.. jadi kami pun bawaklah Adam ngan Aiza pergi waterpark tu. Kami pergi hari Isnin, […]